ebbajacobsson

Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Om mig :P

Av Ebba Jacobsson - 4 december 2012 18:26

Hej! Jag heter Ebba Jacobsson och är 12 år. Mina intressen är att spela fotboll,dansa,sjunga o va me kompisar. Jag har bloggat förut några gånger men jag va inte så aktiv så de gick ju sådär men jag gör ett nytt försök o ska försöka vara lite aktiv den här gången hahah... :D Ja det var lite snabb fakta om mig..Så här kommer lite bilder på mig. Puss<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba Jacobsson - 9 december 2012 18:36

Hej! Jag har börjar blogga på blogg.se istället så läs min blogg där istället :) den heter: www.ebbajacobsson.blogg.se ...

Av Ebba Jacobsson - 9 december 2012 12:42

Hola! Asså jag får lite damp på att det redan är måndag imorgon för jag orkar inte gå till skolan!! Vi har ett prov imorn o ett på tisdag o ja känner att jag kommer få f i hela skiten! Jag måste träna mer sen asså...Just nu ligger ja i min säng o sno...

Av Ebba Jacobsson - 8 december 2012 12:40

Hola! Idag är det lördag whoopwhoop! HELG :D Iaf så idag så ska jag till min farmor o farfar för min farfar fyllde år igår så vi ska åka om en stund för vi ska köra pressent o så:) Så det blir skojjigt... Idag mår jag bättre whoho igår mådde jag ...

Av Ebba Jacobsson - 7 december 2012 14:58

Hola! Jag sitter på bussen hem från skolan. Det har varit en rätt bra dag i skolan det var dock inte så kul men man får väll stå ut...Aa nu e ja påväg hem o ska äta mellis sen göra läxa,ha de bra sålänge så hörs vi senare pusshääjj! :*...

Av Ebba Jacobsson - 6 december 2012 19:30

Häjhäj! Jag sitter o myser framför tvn o ser på en film som heter girl vs monster,har inte sett så mycket av den men den verkar rätt så bra:) Dansen var kul vi blev faktiskt klara med hela så de känns nice!! Imorgon ska jag först gå i skolan som dom ...

Presentation


Hej! Här får du läsa om mig o mitt liv. Det är helt klart värt att läsa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards