ebbajacobsson

Direktlänk till inlägg 6 december 2012

Godmorgon!

Av Ebba Jacobsson - 6 december 2012 07:55

Hejsvej allihop! Idag är det torsdag dnart helg whohoo!! Nu sitter jag o väntar på att jag ska gå till bussen och idag är de skolaaa usch! :( Sen efter skolan ska jag på dans :) fett kuul jao. Lite hängig idag för har ont i halsen o magen men jag hoppas att jag orkar va i skolan så att jag kan åka på dansen sen. Aa de va ett litet kort inlägg jag bloggar sen efter skolan nu ska jag dra till bussen pusshäjj!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba Jacobsson - 9 december 2012 18:36

Hej! Jag har börjar blogga på blogg.se istället så läs min blogg där istället :) den heter: www.ebbajacobsson.blogg.se ...

Av Ebba Jacobsson - 9 december 2012 12:42

Hola! Asså jag får lite damp på att det redan är måndag imorgon för jag orkar inte gå till skolan!! Vi har ett prov imorn o ett på tisdag o ja känner att jag kommer få f i hela skiten! Jag måste träna mer sen asså...Just nu ligger ja i min säng o sno...

Av Ebba Jacobsson - 8 december 2012 12:40

Hola! Idag är det lördag whoopwhoop! HELG :D Iaf så idag så ska jag till min farmor o farfar för min farfar fyllde år igår så vi ska åka om en stund för vi ska köra pressent o så:) Så det blir skojjigt... Idag mår jag bättre whoho igår mådde jag ...

Av Ebba Jacobsson - 7 december 2012 14:58

Hola! Jag sitter på bussen hem från skolan. Det har varit en rätt bra dag i skolan det var dock inte så kul men man får väll stå ut...Aa nu e ja påväg hem o ska äta mellis sen göra läxa,ha de bra sålänge så hörs vi senare pusshääjj! :*...

Av Ebba Jacobsson - 6 december 2012 19:30

Häjhäj! Jag sitter o myser framför tvn o ser på en film som heter girl vs monster,har inte sett så mycket av den men den verkar rätt så bra:) Dansen var kul vi blev faktiskt klara med hela så de känns nice!! Imorgon ska jag först gå i skolan som dom ...

Presentation


Hej! Här får du läsa om mig o mitt liv. Det är helt klart värt att läsa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards