ebbajacobsson

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Ebba Jacobsson - 5 december 2012 18:32

Heej!

Idag har jag varit i skolan som dom flästa andra oxå har :P det var as tråkigt o jag har haft ont i halsen o magen hela dagen så de va nt så kul...

Efter skolan åkte jag Linnea,Clara,Nora o Emma till stan och skulle träffa några kompisar på spontan och köra snöbollskrig det var jätte kul fast jag fick isbollar i facet o de va inte så skönt :P haha efter det drog jag,Emma,Clara,Linea,Nora,Viktor och Arvid till mc donalds o satt o åt lite glass o snackade,SKIT KUL!!! :D

Nu sitter jag o chattar,lyssnar på musik och tränar till ett prov som jag har imorgon i spanska ,jag har tränat en gång så det känns lite hemskt men jag tror jag fixar det endå ;) De e inte så svpårt...

Nu ska jag fortsätta träna o sen blir de bonde söker fru(om det är något) Ha det bäst pusshej!<33

Presentation


Hej! Här får du läsa om mig o mitt liv. Det är helt klart värt att läsa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards