ebbajacobsson

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Ebba Jacobsson - 8 december 2012 12:40

Hola!

Idag är det lördag whoopwhoop! HELG :D

Iaf så idag så ska jag till min farmor o farfar för min farfar fyllde år igår så vi ska åka om en stund för vi ska köra pressent o så:) Så det blir skojjigt... Idag mår jag bättre whoho igår mådde jag bajs,jag hade as ont i halsen o huvet o magen och ja allmänt hänging men idag är det MYCKET bättre så jag hoppas på att jag kan bli så bra så att jag kan komma på fotbollsträningen imorgon, e ju ennu lite förkyld så får se hur det blir med det.

Förresten vad tyckte ni om x-factor igår? Själv tyckte jag att det var helt rätt att Awa vann hon var absolut värd det hon har en otrolig röst,dock så tyckte jag att Isak skulle kommit på andra plats inte tredje för jag tycker faktiskt att han har varit as duktig och kämpat o hans röst är otroligt bra o han e snygg oxå ;) haha jag är dock inget stort fan av Benny,jag tycker att han kunde åkt ut för länge sen usch att han kom tvåa alltsåå! Men skitsamma det är iaf fett bra och kul att Awa vann!!!

Justeeh jag kom på att jag har glömt att fixa header o sånt här på bloggen så jag måste nog ta och göra det nu.. 

Ha det bäst så hörs vi pusshej! <33

Presentation


Hej! Här får du läsa om mig o mitt liv. Det är helt klart värt att läsa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards